Thursday, December 30, 2010

Tahniah Skuad Harimau Malaya

Salam n hye all...

sihatkah kamu sume..??? mesti sihat2 aje kan...yelah esok cuti kot...thanx to our PM..hehe...tapi sayang cuti esok hanya dirasai oleh rakyat di pantai barat..yela, rakyat di pantai timur sememangnya dah cuti kan esok..jadinya cuti atau tak, lebih kurang aje la kan..??


Skuad bola sepak Malaysia menang Piala AFF Suzuki..???? wow..memang xpercaya rasanya tapi mereka sememangnya berhak menjadi juara di atas usaha dan aksi memukau yang telah dipamerkan tempoh hari..

TAHNIAH UNTUK SEMUA PEMAIN YANG BERAKSI CEMERLANG UNTUK MUNCUL JUARA BUAT KALI PERTAMA SELEPAS 14 TAHUN..!!

nak ulas banyak2 pun dah tak tau sebab dah ramai sangat buat ulasan untuk perlawanan hari tu kan..even captain MU pun ucap tahniah kan..memang menakjubkan..!! ape yang aku tabik ialah aksi mantap yang dipamerkan oleh keeper Harimau Malaya, Khairul Fahmi..sememangnya satu aksi yang tersangatlah menarik...i like it..!!

Nie antara yang aku suka tentang final diantara kedua2 pasukan:-)

... perlawanan final pertama lebih mantap berbanding final kedua..
... headline kat paper hari nie.."Indonesia menang, tapi Malaysia Juara"..hehe
... isu laser tak menganggu aksi skuad Malaysia..
... aku tengok ramai2 ngan students lain kat kafe kampus..dah macam stadium dah aku rasa..
... bley katakan students m'sia vs students indonesia kat kafe kampus malam td..haha...
... bley tak klu aku kata aku suka sbb twin x main..?? muahahaa...
... rata2 pemain adalah pemain muda, so ada harapan tuk terus mengecapi kejayaan2 lebih bermakna pada masa akan datang..:)

once again, CONGRATS TO ALL PLAYERS & CREWS...!!!

No comments: