Sunday, December 5, 2010

..sunyi sepi..

salam n hye all..

kabare sumenya..?? agak lama aku x menulis kan..?? sebabnya internet connection tersangatlah "excellent" and "amazing"..huhuhu....aku nie bukannya rajin sangat nak tunggu lelama..klu dapat online pun, aku hanya check emel n some blogs yang aku ikuti..mana bley terlepas hot story kan..muahaha...

aku sememangnya sorang yg lone ranger skrg nie..duk umah pun sorang2 jer..hukhuk..bukannya gi kuar jalan2..bknnya apa, skrg nie musim tengkujuh kat ganu nie, so harap termaklum ye kawan2 sume..hari2 ujan turun membasahi bumi terengganu nie..jadinya nak kuar umah tersangatlah malas...lagi syok berhibernasi jer kat umah dalam suasana yg sejuk, aman, & damai ini bertemankan novel2 yg dah berkali2 aku ulang baca...aku pun dah lupa bape kali dah aku ulang baca..huahuahua...selain siaran tv yg buat aku tertarik untuk tengok isi ceritanya..hehehe...

haa..sepanjang cuti kali nie gak aku berulang alik antara dua rumah..satu kat umah mak ayah aku, satu lagi kat umah..jeng jeng jeng...umah sape ye..??? jgn kau pk yg len2 ok..umah satu lg adalah umah akak aku..penat gak berulang alik neh tapi kenalah kan..umah tu xde sape yg duduk kan..nantikan ade spesies len lak yg jd penghuni..oh no..jgn le..huhuhu..

kat sini gak aku nk say sorry kat BFF aku sorang nie..dah janji nk kuar ngn dia tapi sampai skrg x jadi2 lagi..bukan xnk kuar babe tapi keadaan tidak mengizinkan..sy nak sgt kuar ngn awk, mkn2 n chit-chatting ngn awk..tp xbley la...so sorry babe..:( next time, sy kuar ngn awk ye...

esok gak result kuar..hukhuk..wish me best of luck guys..harapnya aku dapat result yg baik la tapi rasanya macam result untuk sem nie turun jer...T.T
apa2 pun aku doakan yg terbaik untuk diri aku nie..aku dah cuba yg termampu kan..yeke? macam kurang sket jer..hehe



No comments: