Thursday, December 23, 2010

FIRST DAY: “HEAVEN” JE RASA…

Salam n hye all..

Pe kabar sume..? harap2 sumenya sihat la ye..agak lama gak x update nie..almaklumlah agak busy aje..hahaha…(busy la sangat..) sebenarnya xleh nk update sbb my sis’s broad aku tinggal kat umah..akak aku punya broad..dia tlg bayar tapi jarang guna sbb adik dia yg sorang nie dah buat benda alah tu mcm hak milik peribadi yg kekal…muahaha…so bila sampai kampus nie agak berchenta la nk cari line wifi yg baek..huhuhu… agak2 klu aku rembat terus broad tuh best gak kan..haha…

Back to da topic la..taun nie punya USC aku rasa mcm nk main futsal, tapi nak main gak handball n hockey..yg mana satu ye plg best..?/ hehe..mesti la aku pilih hoki kan sbg 1st choice..dah memang aku minat dari dulu lagi..petang td pi le training..siap bawak teman lg tau..hehe…sampai2 je kat padang, 3 org je yg ada..cm no nk main haa..tu pun tarik teman yg jd peneman tu ajak main gak..jadilah 3 org tu.. huhu…first turun training nie agak penat la kan sbb da lama x turun padang..so, agak pancit di situ.. hahaha…lari x sampai 10 round pun..agak2 nk sampai 10 tu dah corner tempat lain dah..agak ngelat di situ kan..?? hahahaha…..

Walaupun 3 org je, agak best la sbb yg tlg ajar pun ada 2 org..so mcm ade personal coach gitu..bila lagi nk dapat kan…?? Muahaha…harap2 next week cukup le 1 team tuk main nanti…badan dah penat, so, time to sleep n rest lak..nighty nite sume..till then, c ya…

No comments: