Wednesday, December 8, 2010

Piala AFF Suzuki: Malaysia ke separuh akhir!

Salam n hye all..

Wow!! Satu keputusan yang boleh dibanggakan aku boleh katakana..yelah, selama nie kita asyik dihidangkan dengan aksi yang lemah longlai (sorry to say this) oleh skuad bola sepak kebangsaan, malahan ketika aksi sepak mula perlawanan pertama dorang dah bagi impression yang agak lemah untuk sume peminat-peminat..yelah, skuad kita dibelasah 5-1 oleh pasukan Indonesia..agak mengecewakan sebenarnya..

perlawanan kedua menentang Thailand lak agak menarik dan ada peningkatan kerana skuad harimau Malaya Berjaya mengekang asakan bertali arus dari Thai..banyak peluang terhidang untuk skuad Negara tapi gagal disempurnakan dengan baik oleh pemain-pemain kita..apa yang boleh aku katakan, sepatutnya pemain-pemain kita bijak menggunakan peluang yang terhidang tanpa mensia-siakannya..well, it is easy to say than done!! Huhu..

Ape2 pun aku ucapkan syabas untuk skuad bola sepak negara kerana berjaya ke separuh akhir menentang Vietnam..hopefully they can make it to final..play well & use the chance wisely..there’s nothing can change the result unless u work for it guys!!

No comments: