Monday, December 6, 2010

ExploRace: dah xde season baru ke?

salam & hye all...


*tanx to Google

hari ni aku baik sikit dari semalam sebab aku kuar umah g jalan2..hehe..outing with my frens laa..tapi sayang sorang geng xdapat join..tapi okey la kan dari aku duk terperuk kat umah jer..bosan u know..huhuhu...


*tanx to Google

malam tadi kan tetiba jer aku teringat kat ExploRace yg penah disiarkan kat tv3 dolu2 tuh..seingat aku hampir 5 tahun lepas kot..aku suka tengok cite2 macam nie..suka tengok gelagat setiap pasukan yg bertanding tuh..aku kan ade team pilihan ari tu..macam team Fariz & Rina, Narin & Hanif, Ayie & Amat..err, tu je yg aku ingat sbnrnya..hehe..tapi yg plg xbley lupa team bestfren Amir & Dani..ai like both of them ok..muahaha..x kenal dorang..?? sila klik sini eh.. n tetiba kan, malam td aku jadi stalker yg berjaya...ape cite..??? aku watpe eh..?? haahaha..(gelak agak jahat neh) citenya cm nie..terasa cam rindu kan ngn both of them, so tetibe dapat idea nk search kat FB..nakal tak..?? kihkihkih..kamu agak2 aku jumpa x ngn page dorang..??

meh sini nak habaq kat angpa sume..at first cari tu x jumpa, ramai mamat india jer..tapi tetiba nk try 2nd round kan..alamak, terjumpa lak...hehe..ape lagi, kita tgk2, stalk2 le ape cite terbaru kan...tapi xde nak wat benda pelik2 ok..add as fren pun tak ok..tengok2 n looking around aje...x sangka la pulak bley terjumpa...mcm x percaya pun ade..maaf le ye tetibe jd stalker yg berjaya lak..selama nie x penah nk buat menda2 ngarut cam nie..hahaha..ape2 pun best of luck to them la..:)

p/s: korang penah x stalk org2 yg korang minat..?? mesti penah..kan..kan..kan...hihi..

No comments: