Friday, March 11, 2011

~~UNLUCKY DAY~~

Salam n hye all..

Entry hari nie ditulis untuk meluahkan perasaan hati yang teramat lah sedih sekarang…huhu..da very unlucky day today I think..why I said so..?? well, FIY my handphone was missing…this is because of my carelessness..i admit it ok..i left that fon at cafĂ© after finished my dinner..huhuuu…hampir 2 jam dah naik bilik baru perasan fon xde dlm beg…at that time, barulah aku teringat aku letak fon tu atas kerusi masa nak makan..bila nak balik tu, aku lupa nak ambik n of cos la sbb x nmpak fon tu masa amek beg..at last, aku naik bilik tanpa fon kesayangan aku tuh….waaaaaaaaaaaaaaaaa…:(

Bila dah sedar henfon dah hilang tu, gelabah woo aku mencari… bila gi turun kafe nak cari fon tu.. (dengan harapan yang tinggi okey)..harap2 la ade lagi henfon tu..klu x pun, kot2 la sape2 yg jumpe bg kat abg kafe  kan..tapi, bila sampai kat kafe n tanya ngan abg kafe, memang xde…musnahlah harapanku…dah la baru jer topup…bertambah2 malang aku n bertambah2 “rezeki” org yang terambik fon aku tuh….hukhukhuk….dah la bila kol xde sape yg sudi angkat….bila dah berkali2 aku kol terus xdpt..agknya dah off fon tu…hampeh btul la sape yg amek fon tu..buat aku sakit hati n nak mengamuk jer…huhuhu…. kehilangan sudah nmpknya henfon ku itu…..yg wat aku tambah sedih bukan ape, henfon tu hadiah besday dari akak aku...walaupun cikai jer tapi berharga n ada sentimental value okey….waaa.., x sanggup nak fikir lagi dah….:( :( :((

Hanya mampu berdoa jer skrg nie..harap2 la Allah lembutkan hati org yg amek fon aku tu, n bg balik kat empunya henfon tu..(aku la tu)…huhuhu……….truly hoping for that thing will happen deep from bottom of my heart…even though I really know it quite difficult..but still hoping for it…hukhukhuk…

P/s: hari berkabung di atas kehilangan henfon kesayanganku…harap maklum..!! :(((

2 comments:

SYAHIDA said...

adui...kesiannye...sbr2 k

HanaHideaki said...

erm.....yela...dah sabar la nie..:(