Wednesday, March 2, 2011

Trip to Tampoi..

Salam n hye all..

lalala..mood hari nie agak hepi sbb dpt gi jalan2 kat Johor..tapi sebenarnya bukan jalan tuk suka suki okey..nie trip ke Hospital Permai kat Tampoi tu...ade projek nak kena buat kat situ..projek la sgt kan..padahal lawatan sambil belajar jer pun..muahahaha..

err..xde idea nak cite panjang2 sebenarnya..meh kita list ape yg kita suka n ape yg kita x suka spjg trip tu ye...pendekkan cite la katakan..hehehe...
  • yg pertamanya mestilah BEST kan sebab dapat gi jalan2..muahaha..walopun lawatan sambil belajar tapi tersangat BEST okey..sbb pegi ngn kawan2..enjoy..!! :)
  • dapat pergi Tampoi la..Hospital Permai nie xlama lg nak pindah kat bangunan baru..sebelah menyebelah jer ngn yg lama tu..ingat senang ker nak pi sini klu saje2 jer..
  • tuk pengetahuan korang la kan., aku bukannya pernah sampai JB nie..so, agk excited la nak gi Danga Bay yg tersangat fofular tu..tapi sgt FRUSTRATED sbb xbley pegi..ade insan len nak gi tempat lain..pasrah ajer la...hukhukhuk:(
  • aku rasa agk rugi la kan, dah sampai JB tapi xpegi Danga Bay..klu dapat jejakkan kaki kat situ mesti lagi best..(poyo jer..macam xbley pegi next time jer..hahaha)
  • tempat yg kitaorg pegi..?? ayer hitam jer..huhu..penat tau tak..bukan ade ape sangat kat situ..dah la agak banyak kedai yg dah tutup..ayer hitam nie lebih kurang mcm kat Bukit Bunga kat Klate tu la..byk jual pasu, bear, n kerepek..aku bknnya suka shopping sgt kan.. so,xde ape yg aku beli la..just jalan jer...
  • kat Hospital Permai lak, aku n kawan2 wat lawatan kat hampir sume wad la..plg menarik kat wad forensik ar..sbb kat situ plg challenge..huhu..sape2 yg keje kat situ memang mantap ar...
  • ade satu bahagian kat Permai nie tuk warga tua tau..kesian sgt tgk dorang..famili dorang x rasa ape2 ker tinggal dorang kat situ..terasa macam lepas tanggungjawab camtu jer..bila dorang tinggal kat sini at least dorang terjaga..jgn xtau, dorang pakai lotion n cream tau.. aku pun xdela nak pakai lotion n cream segala tuh..hehehe...
  • ape2 pun aku enjoy la trip ke Tampoi nie walaupun xdapat gi DB kan..xde rezeki kan..nak wat camne..nanti len kali, insyaAllah, aku akan pastikan aku sampai disitu..muahaha..:)
xde pic ker..?? well, aku nie kan x bpe suka snap2 pic nie kan..nanti bila aku rasa nak upload pic tuh..aku upload kat next entry ye...hehee..till then, c ya...:)

1 comment:

Anonymous said...

xyah sedih2/frust2 xdpt pegi teluk danga tu..tempat dia tepi laut mcm shahbandar jugak..cuma kat danga bay bleh tgk singapore kat depan tu, tp shahbandar dpt tgk pulau jer..
siyes I pun teruja jugak 1st time went there,tp bile pegi..alaa..ni ke??
maybe next time..chw!