Thursday, March 31, 2011

Memori Tercipta dari "day to remember" to "nite to remember"

Assalamualaikum n hye all....

tetiba hari ini nak masuk ke ruangan down to memory lane..well, dah di tahun akhir nie, macam2 la yang teringat dari tahun pertama masuk ke university nie sampai la sekarang nie..tambah pulak dah buat majlis final fest for everyone..walaupun majlis x melibatkan lecturer, ianya sangat bermakna sebab antara kami2 and kita2 sume jer..tetiba sume memori mula2 enrolment dulu terbayang2...sume aksi2 lawak, jakun, takut2 waktu first2 masuk dulu terlintas difikiran..lawak memang lawak tapi itulah memori yg terakam hampir 4 tahun untuk degree nie..


"day to remember" adalah majlis antara kami sume..macam2 fesyen yg kuar..korang sume memang vogue da vass la bila melaram...suke aku tengok..teringat time dinner waktu diploma dulu...begitu juga situasinya...aku xdela nak melaram sakan sebab bagi aku memori dengan kawan2 sume lebih penting dari melaram..yang penting aku dapat menghadirkan diri kat dinner hanya untuk kita2 itu sahaja...:))

"nite to remember" pulak majlis yg dibuat oleh salah sorang lecturer aku untuk sume pelajar2 nya especially yg amek subjek dengan dia semester ini..majlis nie bese2 jer and santai2 antara kami2 juga..tapi x sume classmates aku terlibat dalam majlis yg nie sebab dorang amek subjek nie dengan lecturer lain..so, majlis yg nie aku n 8 org yg lain bersama dengan adik2 junior ok...makan2 tuk majlis nie adalah BBQ..memang besh.. thanks to Dr.Supiah and Uncle Hairi yg sponsor tuk majlis makan2 nie...

ade lagikah memori yang bakal tercipta selepas ini..?? yela, next sem dah internship..masing2 dah semakin sibuk...tapi yg pasti nak tunggu farewell party with geng lepakking..hahaha..weeda, kak ida, baya without r, and mimpi moon...hoping for another hangout with u all girls...!! let's have our own "memori tercipta"....:))

No comments: