Saturday, October 31, 2009

tensen..tensen..tensen...

huhuhu..minggu ni sememangnya minggu yg menguji ketenangan & kesabaran aku..keje yg berlambak2 dan perlu di setel kan dgn segera..so, harap maaf ler klu korang asyik bace bende yg lebih kurang same jer this week..memang btul2 terganggu gugat perasaan aku neh..hukhukhuk... walaupun perasaan ni macam dah xde perasaan tp sempat jer aku layan social networking aku sume tu....hahahaha...ape nk jadi ntah..lagu pn aku layan lagu yang jiwa2 tahap x ingat jer minggu ni..ntah ape2 ajer...lagi menyakitkan hati jer ade la...aku pn dah terkompius dgn diri aku ni...ape nk jadi ntah...sem ni btul2 n teramat2 la mendera hati, perasaan & minda yang tak seberapa ni.. yelah..,penyakit malas yg datang x kira masa, ketika dan saat..final exam dah dekat, asaimen ade lagi yang x setel..aduyai...apsl la sem ni teruk sgt life aku kt kampus ni....?? well, mende ni sume x bley nk salahkan sesape..diri sendiri yang tak tau nk manage time dgn btul kn..? cik ana..cik ana.. ape nak jadi ngn ko ni...aduyai.....chaiyok3 la...ade lagi mase nk struggle for final exam ni...think positive please...be optimist..:))


p/s: wish me best of luck guys...!!

No comments: