Monday, October 26, 2009

huhu..frust yg teramat..:((

sememangnya hari ini hari yang agak mengecewakan...huhuhu..frust..??yup sememangnya aku tgh frust..tp bkn frust sbb cinta ok..bole la nk katekan sbb cinta pn..tp bkn cinta sesame manusia..tp disbbkn oleh kecintaan aku terhadap futbol games...........waaaaaaaaaaaaaaaaaa................xbley nk di trime akal aku lagi ni walaupun subuh dah nk menjelma...my fav team lose the game to the rival, Livepool...hukhukhukhuk..memang tensen nk giler aku layan game tu td..dah la mmg awl2 tu dh frust sbb tersilap time..ungatkan game kul 9..,rupe2nya game kul10..kureng btol la paper ni..menyusahkan aku jer tunggu awl2 kt depan tv tu..huhuhu..tp ade bagusnya juga..x yah aku nk rebut tv kt kafe tu dggn students lain..hahahaha.....arghh..,pedulikan la...yg pasti aku memang mcm nk bunuh org jer td..sume geng aku pakat gelakkan aku..ade ker patut..??? erm..,xpe la..,bley di terima akal lagi..tp sekali tu..,abg kafe ni mengade2 hulurkan tisu kt aku..what..???? ingat aku nangis ape nk hulur2 tisu kt aku..yup,aku akui sememangnya teramat la sedey bile united kalah ngn liverpool...dh 2 times in this year..hukhukhuk...tp nk wat cmne kn..trime jer la...Chaiyok3 UNITED in da next games....U can do it guys...!!!!!

ops..,td petang my fren's adik ade dtg kt hostel ni...huhuhu..memang jer klu dia blk, dia akn singgah kt hostel ni nk jumpe dgn kakak2 terchenta...hahaha..perasaan btol la minah sorang ni.. tp kn..,td dia pn bley gelakkan aku gak sbb UNITED kalah..hukhukhuk..adik sorang tuh memang la..tau la awk tu minat chelsea...x sanggup btul aku thn telinga mlm td...huhuhu...:((((

till then, see u all later....

p/s: juz finishing d asaimen yg berlambak..nyempat jer tgk bola..:P

No comments: