Friday, October 16, 2009

BENGANG vs HEY LADIES..??

erm...xde ape nk tulis hari ni..tetibe jer teringat kat lagu bengang & hey ladies..yelah, dah lagu tu jer yg aku layan sepanjang minggu ni..hahahaha...ops..,plus lagu cerita kedai kopi satu lagi...i likee.. hehe...aku nk cite psl lagu bengang n hey ladies ni sbnrnya..bukannya ape..,lagu bengang ni ditulis utk awek2 yg curang ngn pakwe dia..,berlawanan plak ngn lagu hey ladies yg encourage awek2 untuk berfikir leklok dalam bercinta..klu nk pasang 2 pn boleh..yelah, lelaki boleh buat kn.., xkn girls x boleh buat pulak...??? aduss..,pening dah kepale aku...x pasal2 aku yg jadi pening sedangkan aku bknnya di alam percintaan..eceh..,cam best jer ayat tu..hahaha..;P

korang hayati la lirik lagu ni yer...

Akim - Bengang

Aku bosan dengan cintamu
Aku rasa buang masa
Kau selalu mendustakan cintaku
Aku fikir kau tak searus
Lebih baik ku beralih
Biarkan diriku terus bersendiri

Ku tak sanggup engkau setia
Walau jasad dan juga nyawa
Sebagai tanda cintamu padaku katamu

Tak mungkin ku percaya
Kata-kata yang penuh dusta
Hanyalah bibir berkata
Yang memilukan
Menambah bengang rasa hampa
Kerunsingan diriku terasa

Cukup berkali kau berkata
Jangan diulang lagi dusta
Jangan kau pujuk hati yang terluka
Tak mungkin akan ku kembali
Jika janji sekadar mimpi
Tak mungkin ku sama diri mu yang sering berdusta


ni pulak lirik lagu Hey Ladies by Rossa....hehe

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

Sudah ku bilang jangan terlalu cinta
Kalau patah hati siapa mau nolong
Seperti langit dan matahari tak bersatu lagi

Hey ladies jangan mau di bilang lemah
Kita juga bisa menipu dan menduakan
Bila wanita sudah beraksi dunia hancur

Hey ladies sekarang cinta pakai otak
Jangan mau rugi hati dan juga rugi waktu
Bila dia merayumu ingat semuanya bohong

Memanglah tak semua laki-laki busuk
Namun ladies tetaplah harus waspada
Semogalah kita semua akhirnya
Mendapatkan cinta yang tulus

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis



p/s....: ikut jer la yg mne yg korang suke..ape2 jadi tanggung sendiri yea....hahaha..:D


No comments: