Sunday, October 11, 2009

cam menarik jer..:)

Satu hari CINTA & KAWAN berjalan dalam kampung... Tiba-tiba CINTA terjatuh dalam telaga....Kenapa??

Kerana CINTA itu buta.. Lalu KAWAN pun ikut terjun dalam telaga... Kenapa??

Kerana... KAWAN akan buat apa sahaja demi CINTA !! Di dalam telaga CINTA hilang.... Kenapa??


Kerana... CINTA itu halus, mudah hilang kalau tak dijaga, sukar dicari apatah lagi dalam telaga yang gelap....Sedangkan KAWAN masih lagi tercari-cari dimana CINTA & terus menunggu.. Kenapa??

Kerana... KAWAN itu sejati & akan kekal sebagai KAWAN yang setia.... kan ?? so, hargai lah KAWAN kita selagi kita terasa dia BERERTI....


Walau kita punya couple, teman still paling setia..
Walau kita punya harta banyak, teman still paling berharga.


~..friEnds fOrEvEr..~

4 comments:

chUNk said...

jiwang ar tu...hahahha..

(,")..hana..(",) said...

hahaha..bese ler tu...kdg2..:)

SYAHIDA said...

wowowo...nape cinte2 ni..

(,")..hana..(",) said...

nk wat cmne dah ade cinta dlm hati kn..????? hahahaha..poyo nk mampus la pulak..:D