Thursday, December 10, 2009

~back to campus~

huhu...sem baru dah start dah..kls pn dah mula dah tp yg paling bez sem ni ialah kelas aku kebanyakannya di petang hari...hehe..i like...tp yg x syoknya pulak, kelas tu semua berderet2 dari kul 2 sampai lah kul 6.30 ptg..aiyak...tu pn sib bek ade gak gap 10 minutes..huhu..fening la kepala aku pasni...

petang semalam, aku turun padang..dah lama dah kot aku x practice lama2 cam ni..huhuhu..penat seh..lengoh sume sendi2 n urat2 badan aku neh...hukhukhukhuk..cam ne la nk main nanti...yelah, dalam 2 weeks ni la ade game...penat giler kot...tp bez ar main..dah berzaman kot aku x turun kat turf hockey..,tetiba semalam aku dapat main hoki balik..x terkata seronaknya..yelah, bley main air kat turf tu & bley pukul2 bola ngn stick tu....nk belasah org pn bley kot, tp x baik punya buat cam tu..gangsterism jer..huahuahua..

till then, c ya...:))

No comments: