Monday, December 21, 2009

~USC 09/10..penat dowh..~

~Mahallah Ameenah's hockey team USC 09/10~

at last, abes gak sports carnival..d precious n best moments of all...walaupun agak penat namun ianya satu pengalaman yg sgt menyeronokkan..dapat berkenalan ngn kwn2 baru yg sgt sporting n bez...aisyah, ai, hajar, sab, syak, fiza, niza, farah n abell..luv u all guys...

~pose after da game lol~

hepi sgt dpt main balik hoki..dah lama gler kot aku tggl game ni..last aku main masa aku sekolah rendah dulu..skrg ni aku kt uni dah..cbe korang bayangkan dh bpe lama aku tggl game ni..so, ade peluang ni, aku lepas gian ar..main abes2..hehehe...yg bez, aku still ingt lagi skill2 tu sume walaupun x sehebat dulu..eceh..,perasaan jer..mcm la dulu hebat sgt..hahaha..tp mmg enjoy giler main walaupun kalah..

~with d coach..tanx yea..~

walaupun kalah xde la kita orang kalah masa kt group..kalah2 kita orang pn still lepas semi final ok..masa semi tu aku off-form sikit..kaki aku tetiba jer rasa sengal semacam..huhu..tp mmg frust giler ar sbb klh kt semi..yelah, defeat on d last minute goal..mau x frust..dah main habis-habisan, tetiba pihak lwn dpt gol..x lama lepas tu, ref tiup wisel...x ker bengang..??? huhuhu...tp nk wat cmne kn., klu dh xde rezeki...yg penting, we have tried our best..:)

~complete players..~

finally, kita org dpt tempat ke-4 jer..syukur sgt2 sbb better dr team thn lps..kalau lah dpt pi final..lagi la best...hahahaha..klu ade kesempatan next year bley try lagi..maybe bley g final klu still ngn players yg ade skrg ni..tp xtau la kn, kot2 dah bersara sume players ni next year..:P ape2 hal, aku mmg seronok giler for d whole week walaupun badan aku ni sakit2 n penat yg terlampau sbb dah lama x bersukan..:D

~captain suh wat cooling down, nyempat snap pic dulu..hehe..:D

after finished hockey games, aku gegas kt indoor sports complex..yelah, ade nk main handball lak..yg ni lagi bez sbb aku x pernah main pn...so, pe lagi, taktikal nye main belasah jer la.. baling bola pn redah jer..asal dpt shoot dlm gol tu..hahahaha..sib baik ade gak member yg dh bese main, bley bg tunjur ajar...tunjuk ajarku sifu kn...hehehe..tanx to all sbb korang sggup ajar aku yg xtau ape2 ni..at last, kita org lepas smpai quarter finals jer..nk buat cmne xde shooter yg btul2 tepat tuk fire gol pihak lawan...huhu..pe2 pn, mmg seronok bila sekali sekala dpt bersukan cm ni.. x sbr nk join BEDSA sports carnival lak...yg ni kuliyyah aku yg anjurkan..till then, c ya...:))


P/S: tanx to all & luv u all guys...great memories dat i'll never forget..:)

No comments: