Monday, December 28, 2009

nyampesss....huhu

semalam kn..,aku ingatkan xnk tgk MU main..tp at last, aku stay gak kt kafe walaupun x tgk sgt match tu smlm..selebihnya aku online jer..hehe...tgk game pn gitu2 aje...yela, dorang main first half tu mcm ape jer..x syok langsung..aku yg sememangnya xde mood nk tgk ni, lg la xnk abeskan match tu..huhuhu...

yg aku nk cite bkn psl tu sbnrnya..aku nk cite peristiwa mlm td la..time tgk bola tu kn, ade la manusia 2 org ni..fans united gak la kn..,klu tak, dorang xkn sggup tggu smpai jam 2 pagi tuk tgk game tuh..huhuhu...yg paling wat aku nyampah kn, smbil tgk bola tu menjerit2 mcm ape jer... agak2 ar nk jerit pn, dh lewat mlm kot...eh silap, dh lewat pagi kot...orang len nk tido, korang duk memekak kt bawah..suara tu pulak kuat kalah antu ponti jerit..huahuahua...MENYAMPESS giloss..huhuhu...cuba korang bygkn, korang nk tido tp dlm masa yg sama ade manusia memekak bagai nk pecah suara tu...??? dlm jarak yg dekat ok...mmg x concentrate ar nk tgk bola..buat sakit ati jer..

sib bek, at last MU menang game tuh..terubatlah sikit kesengsaraan jiwa aku yg menadah telinga mendengar jeritan mereka2 itu mlm td..huhu...walaupun first half MU main mmg teruk, 2nd half agak memberangsangkan la..tanx to rooney yg sdr mistake dia & berusaha tebus ape yg dia silap buat...klu tidak, innalillah kot...OH NO..!! I CANT TAKE ANY LOSE FROM THEM ANYMORE...x sanggup...!!

No comments: