Tuesday, November 24, 2009

hujan oh hujan ==> banjir sudah


syukur alhamdulillah..hujan dah berhenti hari ni..yelah dah 3hari berturut-turut hujan turun tanpa henti kat bumi terengganu darul iman ni..memang jer banjir terus..walaupun kampung aku x banjir, tapi kawasan sekolah aku teruk giler naik air..sekolah rendah kt depan tu nmpak bumbung jer...huhuhu...hujan2 ni memang bez jer tido..hehe...sampai nk gerak pi kuar jalan2 pn malas lorr.. leceh ar...basah nanti..huahuahua..macam la x pernah basah kena air..ish..,budak sorang ni..memang laa...hukhukhukhuk....

aku duk kt umah ni mmg jer x buat ape2..asyik mkn, tido, dgr lagu and ngadap lappy jer hari2... hidup ni mmg mcm ni ker..?? buat2 tnye pulak.,padahal dia yg corakkan hidup dia..,klu dah xnk buat keje tu..,jadi la macam tu...hehe...sebenarnya kan..,hati aku pun tgh banjir gak ni..yelah ikut cuaca keadaan sekeliling kn...hahaha..pandai ler tu....dah xtau nk watpe dah kt umah ni...bosan seh..nk kuar jumpe kwn2 pn x bley maa..hujan jer memanjang...klu dah hujan, aku x kuar umah la jawabnye...malas betul nk meredah air..hehehe...akhirnya, aku menghabiskan mase duk mengadap lappy n tv jer..nikmatnye duk kat umah, aku x payah nk rebut channel ngn sape2..
so, boleh la aku layan all-time-fav-team aku MU perform..hehe..tp nnti dh blk hostel dh xley tgk dah..hukhukhuk...xpe la nk wat cmne kn...

No comments: