Saturday, November 14, 2009

1 more paper to go..lalala

hey guys..!! meeting u all again...hehe..suke sgt hari ni..sbb pe..?? yelah dpt tgk semi final muzik2 td..da la tu dpt tgk estranged kesayangan beraksi..hehe..aurora oh aurora..huahuahua...best giler. harap2 lagu ni bleh masuk final la nnti...lagu bengang pn ade gak td..:D

erm..,hari ni gak besday adik sorang ni..epy besday to u dik..may Allah bless u & be with u always..ckp psl besday ni...2hari lepas besday my cousin..,madiyah..epy besday to u too girl..walaupun aku lmbt wish..x semestinye aku lupe k..saje je wak gempaq sekali sekala..asyik aku wish awl jer kn sebelum2 ni..kali ni aku nk wish lmbt la..hehe..sebenarnye kn..,bkn madiyah ni jer yg terkena.. ramai gak kawan2 aku yg terkena tahun ni...hampir kesemua besday dorang aku wish lambat... hahahahaaha....yelah kn..,tema aku untuk tahun ni..,WISH BESDAY KT BESDAY GIRL/BOY A MINUTE B4 END OF THEIR BESDAY...wakakakaka..sorry guys....:P

aii, bersuka ria nmpk cik ana..???? jgn nk lupe plak..,awk tu ade satu paper lagi isnin ni..bile nk study ni...?? dah la untuk subjek2 sebelum ni ntah ape2 jer awk jwb paper tu..huhuhu...pulak tu paper isnin bley katekan killer subjek la..individual appraisal is waiting lorr...hukhukhukhuk.. anybody please help me lorr....too pening to think about this...!! lalalala..sbb tu la mlm ni bersuka ria jap...lps ni baru nk pulun study..kali ni mmg btul2 kne study la..kalau tak, mau bungkus ngn subjek ni..dah la carry mark x tau ni..aduyai....:((

p/s: x sabarnya nk blk umah..................:D

No comments: