Thursday, June 4, 2009

..persiapan hari guru..

salam sume...erm..,nk tulis pe yer..? xde idea la nk melalut ape....huhuhu...oh yeah..,dah tau dah nak tulis ape...hehehehe....semalam..,classmate aku ajak join dorang perform untuk teacher's day hari ini..,tapi aku nk p kls...so, aku x join la dorang...ape2 hal pun...,aku still support korang...caya lah korang sume...do ur best k...gambatte....hehe...sempena sambutan Hari Guru untuk INSTED ni., dorang perform short sketsa...ngeh ngeh ngeh....not bad la...walaupun hari guru dah lame berlalu & agak terlewat untuk menyambutnya...,masih lagi boleh di terima ok...jasa seorang akan sentiasa dikenang sampai bile2...hehe...

ni la antara barisan pelakon yg menjayakan sketsa tuu...=D


so, di kesempatan ni nk ucap selamat hari guru la kt sume guru2 di Malaysia ni...,kt cikgu2 yang pernah bagi ilmu kt aku...,bakal2 guru mcm aku ni (hehehe)...semoga terus tabah dan berjaya dalam mendidik anak bangsa agar menjadi insan yg berguna...insya ALLAH....semalam gak aku kne present utk subjek counselling skill..,ntah ape2 jer aku present...aku pun x bape nk phm topik tu..lagipun aku ni dh semamangnye kureng sikit ngn presentation skill ni..nervous jer bile nk kne present...aduyai...fening maa....tp,syukur gak ar, dah lepas dah sume presentation utk sem ni..however, there will be more next sem..huhuhu..erm...,mlm ni nk blk kampung...dah lame x blk umah..rindu la pulak..padahal baru jer sebulan..hahahaa...yg pasti x sabar nk blk....bley jumpe famili n kwn2...ngn kwn2 tuu, klu sempat la....huhuhu....till then, c u later...=)

No comments: