Monday, June 22, 2009

...Drag me to hell movie & Hanya Dia tahu novel...



hallllllllllluuuuuuuuu........salam semua....

erm..,dah lame aku tak update blog aku ni..hukhukhuk...x sempat dan tenet pun kadang2 buat masalah..so, aku jadi malas nak online...huhuhu....aku nak cite psl ape ye kali ni..???erm...,last week kn..,aku dan kawan2 pi tengok wayang..movie tu bertajuk ''drag me to hell''...seram n menakutkan kan tajuk ye..??? ngeee...well, jalan cite ye pun same la... seram dan mendebarkan..buat pertama kali aku tengok cite seram yang benar2 membuatkan aku hampir menjerit...dan cite ni juga berjaya buat aku tutup mata untuk adegan2 yg begitu mengerikan..huhuhuhu...tambah2 plak dengan sounds dier yg begitu gempaq dan nyaring seolah2 aku berada dalam situasi yang sama...aduyai..,mintak dijauhkan la dari tu semua..so..,pada kaki2 wayang n penggemar cite seram..sila la menonton cite ni..x rugi rasenya..hehehe....erm..,lagi satu pasal filem ni pada pandangan aku..,ade certain2 part dalam cite ni quite mengarut la dan lucu pn ade gak bile difikir2 kan..hahaha..and one more thing..,when i watched the hero of the film, i'll think of someone...one of my friends..his face quite similar maa...cant help it...hukhukhuk..



ape lagi yang aku buat last week..??? erm.., hah..dah alang2 aku keluar tgk movie tu kan..,aku pun singgah la sekali kt kedai buku...hehehe..aku ni memang hantu sikit dengan buku dan
sememangnya aku pantang tgk kedai buku ni..confirm aku nak masuk punye walopun aku x de niat nk beli ape2...tp akhirnya akan ade gak novel or ape2 aje yang aku rase menarik aku beli... macam hari tu, aku TERBELI novel penulis kesayangan aku..,aleya aneesa..hahahaha..TER beli la sangat..,padahal memang dah lame dah aku nak beli novel tu..,Hanya Dia Tahu.., cume xde kesempatan jer..dah alang2 peluang depan mata tu..,aku rembat jer la walaupun sebenarnya tengah kekurangan duit...hukhukhuk...yg penting aku dah dapat novel tu dan dah habis bace dah pun...hehehe..suke nye ati.....kuikuikui....ape yang dapat aku simpulkan..,novel tu memang best..
semua novel aleya aneesa aku cakap best..hahahhaha....tapi memang betul la.., novel yang ni memang menarik sebabnya aku ade keinginan nak ulang bace..hehe..bile sesuatu novel tu dapat buat aku nak bace lagi sekali, it means the novel is interesting...bagi aku la kan...hikhikhikhik...
ape yang best ye..?? erm.., plot novel tu menarik..,xde la meleret2 dan banyak konflik sangat sampai bley buat aku pening..pastu setiap bab tu ade kesinambungan dan bile aku bace aku rase seronok..,x sabar nak abeskan novel tu...hehehe..the last thing is the character's name..hahaha..
aku suke ngan name tu...zaen luthfi...nice one...;D


so..,kpd kawan2 yang sememangnya hantu novels bley la bace novel ni...enjoy bile bace.,xde la tensen2..hampir nk nangis la bace novel ni tp x sempat nangis pun..hahahaha....bagus gak menangis ni ye..org cakap sebagai terapi ketenangan..btol ker..??


No comments: