Sunday, June 14, 2009

..erm..


morning semua..aku sebenarnya tak tahu nk tulis ape ni...bosan yang teramat la sangat..yelah, dah sepatutnya waktu untuk tido kan...tapi still berjaga menjadi 'burung hantu'..huhuhuhu...baru jer lepas baca united forum tadi..berjela-jela dah thread diorang..x terdaya aku nak habiskan semua thread tu dan dah x terdaya gak aku nak komen untuk semua topik yang diorang discuss. tapi aku memang enjoy baca apa yang diorang discuss tu..menepati citarasa dan boleh menambahkan pengetahuan aku tentang footy things yang sememangnya banyak lagi aku tak tahu...huhuhuhuhu........


selain tu gak aku temankan member aku duk menyiapkan assignmen dia...tolong teman jer la bukannya tolong buat yea..hehehe...tp ada share sikit2..ahaks..next sem baru aku ambik subjek tu..so, dat's why la aku relax sikit...huhuhu...erm..,tadi gak aku ade baca blog member aku cite pasal seorang ayah selepas dia tengok cite sucilah hati kt tV3 tadi...best gak cite tu tp aku tengaok separuh jalan jer..x sempat abes pun...hukhuk..teringat lak kat ayah aku...lagi 2 minggu kita jumpe yer...sayang ayah..=)


till then..,c u guys later...hargailah jasa seorang ayah ye kawan2..HAPPY FATHER'S DAY to all fathers in this world...=D

No comments: