Friday, April 20, 2012

April dah nak habis..

Assalamualaikum n hye all....

Macam biasa lah kan..ape khabar korang semua..?? dah lama dah aku tidak mengemaskini blogku yang tak berapa nak heboh nie..aisey..rindu sungguh rasanya nak menulis, tapi tiada apa yang nak aku kemaskinikan jadi terbiar bersawanglah blog aku neh...huhuhu...tambahan pulak aku memang tersangatlah jarang online sekarang nie...mood untuk berblogging telah hilang entah ke mana..sape dan ape entah yang dah curik..aku sendiri pun tak pasti...:) 

Erm..hari tu aku ade bersembang dengan kawan aku...yelah berkongsi cerita dan bergosip gitu..tapi bukan mengumpat okey..hahaha...aku cakaplah kat dia kan aku bosan dowh duk kat umah..xde ape nak buat selain makan, tido, tengok tv, dengar lagu dan jadi bibik tidak bertauliah kat umah nie..(padan muka ko kan cik ana..sape suh ko tak reti2 nak cari kerja..:P ) pastu dia pun bg suggestion suruh aku tulis novel memandangkan aku nie giler sangat layan novel..

err..terkedu aku dibuatnya...aku nie bab2 layan novel orang lain boleh lah..tapi kalau untuk aku hasilkan novel aku sendiri rasanya lambat lagi ar...dah ar aku nie memang spesies malas nak karang ayat cinta-thriller-jiwang-emosi dan sewaktu dengannya...memang tak la kan...err..agak2 la kan, kalau aku nak tulis novel, genre amende hah yg sesuai..??? *ting tong..sila fikir2kan*

Sehingga berjumpa lagi di alam siber nie kawan2....:)

2 comments:

fiore said...

Jenuh nak mencari url blog awak sebab travelmate saya baru lepas format-hilang semua history..dekat dashboard saya ade url lama..nak tahu ape saya buat? saya copy awak punye entri dulu2 then search dekat google..hahaha..u should be proud havin silent reader yang gigih macam saya.Heh!
Saya baca entri yang ni baru saya perasan yang April dah nak abes. Aduss,keje berlambak lagi tak settle. Settle yang ni, yang lain datang. i wish i dapat lepak goyang kaki duduk rumah saja, dan tulis novel macam u! hahaha...
Pada pandangan saya, tulis novel tak semestinya you have to put those lovey-dovey thingy-not necessarily a-must-thing on your novel. Mungkin orang lain rasa perlu, tapi pada saya rasa dan perasaan tu boleh disampaikan dengan cara biasa-cara biasa yang selalu kita sebagai manusia rasa, yang tak melampau-lampau. Mula dari ayat yang biasa, amik pengalaman awak sebagai latar, ish..saya dah mula rasa teruja dah ni! Tulislah, saya boleh critic! Hahaha...Just my 2 cent..chow!


*oh, saya rasa saya yang curik semangat awak nak berblog tu kot, sebab hari-hari saya menulis shoutout saya. Heh! Have a good days ahead, lady!

HanaHideaki said...

wow...u cari balik url blog sy..?? terharu gitu..tak sangka i sampai u sanggup google my last entries.. ingat pulak u kan..hehe..thanks a lot yea...:) pasal novel tu still memikirkannya tapi tak tau la jadi ke idoknya..hehe... have a good day to u too...take care yea dgn kerja yg berlambak tu...:)