Friday, April 20, 2012

UEFA Champions League..

Assalamualaikum n hye all...

Jumpa lagi kita...hahahaha..memang budak sorang nie xde keje betul dipagi-pagi hari 20 April nie..errk..aku baru perasan..setiap kali aku update blog mesti dah nak abes bulan tu or tengah-tengah bulan..apakah aku memang serasi dengan no 20 dan ke atas nie..??? muahahaha...sungguh tidak berkaitan..:D

Well, pagi selasa dan rabu baru nie separuh akhir pertama UCL dah lepas dah...tapi aku tak tengok live pun.. almaklumlah team kegemaran tak lepas ke separuh akhir kan..jangankan ke separuh akhir, peringkat kumpulan pun tak lepas..memang takde rezeki dorang betul la season nie..eceh..dan2 ayat cover..pasrah tuu...:( err, kembali ke topik asal..saje nak heboh sebab BARCA & REAL MADRID kan tewas dengan CHELSEA & BAYERN...jadinya, aku tolong happy la kan..hahaha...tersangatlah seronok bila tau Bayern menang..tetiba support Bayern pulak...ade aku kesah...?? hikhik..tapi yg tak bestnya Chelsea menang jugak, tapi kira okey la kan dari Barca menang..tak larat dah nak dengar Barca menang..aduh..,tercedera jiwa raga nie...hukhukhuk.. 

Ape2 pun kemenangan 2-1 Bayern ke atas Real Madrid memang buat bekal untuk dorang bertandang ke St. Bernabeu nanti ler..harap2nya dorang boleh teruskan prestasi cemerlang kat stadium keramat Madrid tu.. err, sorry ye abang Cass, Ron, Higauin..nak support abang Muller, Lahm, Olic dll season nie..;) tapi agak2 Chelsea bley challenge ke Barca kat Nou Camp nanti ye..?? kita tengok sama2 ye...

No comments: