Tuesday, May 15, 2012

Masa Terus Mengejar...

Salam and hye all...

Hurm...dah masuk Mei dah kita ye...cepatnya la masa berlalu..masa mana nak tunggu kita kan..? tapi kita aje yang rancak membuang masa dengan aktiviti yang kurang berfaedah..hailoh, termasuklah cik penulis nie..entah bila nak memajukan diri dan berubah ke arah yang lebih baik..huhu..

Well, masuk hari nie genap tujuh hari arwah nenek aku kembali kerahmatullah...al-fatihah dihadiahkan buat allahyarhamah nenekku..semoga nenekku tenang disana dan ditempatkan dikalangan hamba-hambaNya yang beriman dan bertaqwa..Amin..begitulah kitaran kehidupan..kita pada hari ini, tanpa mengira usia dan waktu, bakal dijemputNya, samada kita bersedia ataupun tidak..daripadaNya kita datang dan kepadaNya jua kita kembali...sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Yang Maha Kuasa, dan yang buruk itu datang dari diri kita sendiri yang tegar mencorakkannya...

Bersama-samalah kita mencari redhaNya dalam kehidupan ini untuk menjadi jaminan buat kita pada kehidupan seterusnya..sebagai peringatan untuk diri aku sendiri..Wallhuallam..

No comments: