Saturday, May 21, 2011

When 20.5 turns to 25...!!

Assalamualaikum n hye all..

Alhamdulillah..tahun nie sekali lagi aku diberi kesempatan untuk terus bernafas di bumi bertuah ini on my special day..thank you Allah for da chance and opportunity..big thanks to all my frens for da birthday wishes..luv u all..!

well, xnak bebel panjang2 kat sini..xbpe nak suka kena bebel kan, so,aku paham korang pun mesti xsuka gak kan..nak baca pun  malas bila entri pjg2 ye..so, make it simple jer yer..padahal malas nak menaip..muahaha...:P

just wanna wish hepi birthday to me..haha..no la..yg tu dah mention kat fb..skrg nie just nak wish hepi birthday to my all-time-favorite Spanish keeper, Mr.Iker Casillas and DJ Sinar, Krill Rashid since they share birthday with me..ai like..muahaha..ops, another one is Chelsea keeper, Peter Cech..walopun x minat Chelsea, but he shares something similar to me..hehe...peace yo..;) 

No comments: