Sunday, May 15, 2011

Nora Elena..adaptasi novel Kasih yang suci..

Assalamualaikum n hye all... 

entri kali nie pasal drama bersiri terbaru kat slot akasia di TV3..Nora Elena, drama bersiri adaptasi novel terlaris karya Meen Zulaikha, Kasih Yang Suci..memang terbaek ar..memang dah lama sebenarnya tunggu cite nie..tapi agak frust nie sebab x dapat tengok walau satu episod pun lagi..huhuhu...
.
nak tengok online kat web tv3 pun xleh sebabnya xleh nak log in..adoyai..macam mana neh..?? sabar jer la..tengok dia punya promo dah tertarik nak tengok..tambah2 lak OST untuk cite nie best didengar..layan aje la...waa....tolong la bley log in akaun tonton tuh...mau tgk ini drama lorr...hukhukhuk..nwey, enjoy da promo jer la wat masa nie..huhuhu.. 

  

2 comments:

iskandarzulkarn9 said...

layan jgk cite nie...hehes

HanaHideaki said...

eh..?? hehe..layan jangan x layan...
frust nie x sempat nak tengok lagi...huhu