Wednesday, June 30, 2010

~ yeah2..Spain menang lg..~

hye all..

hehe..malam td tgk game Japan vs Paraguay kejap2 jer sbb ai terlelap lak..bile terjaga jer tgk game dah abes..Paraguay dah menang penalti dah...huhu...ingatkan Japan boleh lepas next round..tp xpela dorang dah main bermati-matian kot..x mengalah hingga ke tiupan wisel terakhir..hehe...

sebenarnya game yg ai tgu jam 2.30 mlm td..Spain vs Portugal..x sabar nk tgk Spanish main..at last, aku tertido gak...hahaha...dlm tido2 ayam tu aku sempat jer tgk first half tu..byk gak shots yg menarik tp x masuk..frustnya..second half mmg aku tgk ler sbb ade org kacau tido aku waktu game tgh break..so, mata dah segar kembali kan, ni lah nk tgk btul2...hahahaha...akhirnya gol yg ditunggu2 tu menjelma juga...nak2 pulak my hero, David Villa yg score, mmg seronoknya x terkata la...syg kamu Villa...hehehe...


x sabar rasanya nk tgk quarter finals nanti...harap2nya sume team pilihan aku dapat teruskan ke semi final..hehe...mentang2 ler dia byk pasukan pilihan ye..ngade2 btul..hahaha...bila tgk schedule tuk quarter finals neh cam menarik jer..ngeh3.....chaiyok3 guys!!!

QF1
Fri 2nd July 15:00 (10pm)
Holland v Brazil

QF2
Fri 2nd July 19:30 (2.30am)
Uruguay v Ghana

QF3
Sat 3rd July 15:00 (10pm)
Germany v Argentina

QF4
Sat 3rd July 19:30 (2.30am)
Paraguay v Spain

No comments: