Monday, July 5, 2010

~ mana satu pilihan hati ~

hye all..

slmt bertemu kembali..hehe..WC2010 tinggal beberapa hari jer lg..x sabar rasanya nk tgk game semi-final..ketiga2 pasukan pilihan aku lepas ke semi-final...sukanya ati..bertambah2 suka bile pasukan Brazil tersungkur di tangan Belanda..hahaha..jahatnya sy gelak kt team Brazil..hehe.. Belanda, Spain, & Germany, ketiga2 team pilihan saya akan beraksi di pentas separuh akhir bersama wakil tunggal Amerika Latin, Uruguay yg layak ke separuh akhir dengan penuh kontroversi disebabkan oleh tragedi " tangan tuhan versi baru"..huhu...



VS




dalam cite gembira nie, agak sedih sbnrnya sbb Germany & Spain akan lawan sesama sendiri.. adoyai..aku nk support team mana neh..?? dua2 pilihan hati kan..hehehe...kt fb profile pic aku jersey Spain, manakala wallpaper handphone ku adalah jersey Germany...so, macam mana ini..?? terkeliru betul la nfs sorang neh...sungguh tidak setia & tamak...huhuhuhu.....




cam ne eh..?? aku rasa aku support dua2 la kot..boleh..?? hahaha..mn2 team yg lepas ke final pn xpe sbb dua2 aku sokong..sepatutnya pertemuan kedua2 team nie kat pentas final baru la menarik nak tgk...hehe...arkitek tgh yg begitu menakjubkan & keeper yg mantap tuk dua2 team..alahai, mr.cassillas vs mr.neuer neh...klu SAF amek dorang tuk United kn bez..hahaha.. nfs dah ngarut dah....ape2 pn aku harapkan permainan yg menarik ditunjukkan oleh dua2 team.. barulah syok tgk..wish both team best of luck la..hehehe...

No comments: