Friday, May 14, 2010

...kecelaruan fikiran...

da lama da i x update my blog nie..da xtau nk cite psl pe da..sblum ni pn bknnya aku update selalu pn..blogging ni pn sekadar mengisi masa lapang n bila aku ada keinginan nk menconteng n meluahkan ape2 aje..hehe...

ni sebenarnya..,fikiran tgh bercelaru la..dats why la rajin tetiba buka blog nie..muahahaha...bknnya ape..dgn menulis nie aku dpt la hilangkan sikit ape yg de kt kepala aku nie..terasa kosong lak sbb dah lama x menulis kan..dah la slama duk umah ni asyik tido n tgk tv je...mananya nk berkembang fikiran nie..huhu...yg penting aku tersangat la rajin online...terutama nya fb..padahal bknnya aku wat pe pn kt fb tu..just checking on my fb..after half an hour log out la..tp suka sgt buat keje2 cam tu..forum united da lama da x jenguk..xtau la pe cite kt situ skrg..tah la..,tetiba x berminat dgn sume benda tu..my friendster lak berzaman dah x buka..td buka jap n then, i delete terus my friendster tu..huhu..so, kepada kengkawan yg nk cntct tu bley join kt fb aku je la...:)

erm..mcm yg aku ckp td la..duk umah duk lyn tv n laptop jer..n then lyn ank buah aku pulak..tu jer la..hari ni mmg baek punya marathon tgk tv..yela, start jam 5.30pm sampai la jam 11pm td.. dari cite mentua vs menantu.., pastu lyn last episod adamaya.., pastu tgk berita jap..n then tukar channel tgk hoki Piala Sultan Azlan Shah ( hehe..sonok dpt tgk hoki..pkwe ensem2 daa..), pastu lyn cite penunggu gunung raya..(last episod gak)..finally tgk cite noktah erna..ni sbb rita rudaini n awal ashaari berlakon..klu x, xdenya aku nk hadap..muahahaha...lps tu mg x buat pe..bosan seh..last2 online gak jd mangsa...ahaks...:D

k la, da lewat pg da..mau masuk tido dulu...nite everyone..c ya..:)



No comments: