Sunday, May 23, 2010

~ its my day ~

salam semua....udah lama yea aku x update blog aku neh..hehe..walaubagaimanapun..,aku still nak tulis gak tentang aku..yela..,kata my month kan..,tp aku terlewat tulis ar tentang aku neh..hahaha..


on 20th yg lepas, aku dah berusia 24 tahun..adoyai, macam x caya lak aku dah sampai ke angka tu..da lama upenya idup nie yea..seiring dgn pertambahan usia nie aku harap idup aku akn lebih bererti, bersemangat, menjadi lebih baik, fikiran yg semakin matang, terus dipanjangkan usia utk terus menunaikan tanggungjawab sbg hambaNya, dan semuanya lah yg baik2 belaka...moga2 terus berbahagia dlm idup nie bersama sume..family, kwn2, sedara mara, dan mereka yg mengenali aku ar kan..hehe...tanx to all of u for being there whenever i need u....i really appreciate it...muahh..:)sempena hari bersejarah aku nie kan..(err, bersejarah ker..?? ye kot..) aku nak ucapkan berjuta2 lemon ucpn terima kasih la kpd sume kwn2, teman2, sahabat2, family, and sedara mara di atas ucapan2 hari lahir yg menyentuh kalbu dan juga doa2 untuk aku..moga2 aku terus diberkati dan dilimpahkan kebahagiaan olehNya..amin.. :)

di kesempatan ni gak, aku nk ucap hepy besday tuk diri sendiri (hahaha..semestinya la kan..), pastu tuk khairil rashid, abg dj tu..( ingt lak time muda2 dulu, bila smpai tarikh 20.5 jer mesti bukak era sbb nk dgr ucpn hari lahir dr abg krill neh..wakaka..lawak seh..).. xlupa gak epy besday tuk iker casillas my fav football player tuh...,as well as tuk sume yg lahir on 20.5 ni la.. hehehe..may God bless all of u and wish u all d best thruout ur life..same goes to me laa...:)

till then, c ya...luv u all..muaxx....:)

No comments: