Friday, May 28, 2010

~ jalan2 pusing2 ~

hehe...ari nie seharian duk umah..bangun tido jer terus ngadap inche ik3r tersayang...haha.. sarapan2 sambil hadap tv jap...buat air n then terus melayan e-novel yg aku jumpa dat day..suka sgt cite tu..menarik aje walaupun cite dak2 sekolah..hahaha..n then, kdgrn la laungan dr kakak ku agar menolong dirinya di dapur...adoyai..bab2 ni eden mmg lomah ar...mls bebenor ler aku nk p dapur..hukhuk..tp at last aku tolong gak pe2 yg patut..tinggallah inche ik3r tersayang tuk seketika. ahaks..

abes jer keje2 dapur yg x seberape aku tolong tu...,muahaha,..aku kembali menyambung berdating ngn inche ik3r la..hikhikhik..kali nie aku nk khatam cite fav aku..,lovey dovey punye cite..cite korea love story in harvard daa...walopun sudah berzaman cite nie ditayangkan, tp baru skrg aku dpt meghayati sepenuhnya dari awal smpai akhir cite ini..hukhukhuk..tersangatlah menyayat ati.. sedey btol la..tp yg tgkap cintannya..,bez seh klu dapat pakwe mcm 1st hero n 2nd hero tu... aisey, tergoda gue...ahakx..akhirnya, abes gak aku tgk cite neh..puas ati ku..hehe..

petang td lak, da xde pe nk buat kan..kakaka ku dgn baek ati nya ajak p pusing2 jln2..sbnrnya dia pun bosan duk umah xde pe nk buat..haha..so, kita org pn p la pusing2 jln2 kt pekan kuala berang neh...hehe...yela, hari nie de pasar mlm kan...muahaha...ramai la pulak manusia hari nie, selama nie xdela penuh cm gini..ni la yg wat aku lemas n rimas neh..x suke tol la..x suke x suke x suke la..huhuhu....at last, xde beli pe pn, beli ayam goreng kfc pasr mlm, satay n jambu special.. xdela special sgt pn..ade ker tmbah asam boi tu dah jd special..hukhuk..xpatut betul la...da pusing2 jln2 tu..kami pn kembali ke rumah...sempat ler aku makan eskrim drumstick choco blast dulu...muahaha...i like..:D


No comments: