Saturday, April 16, 2011

finally...santai sambil layan futbol match & novels..!

assalamualaikum n hye all..

pe cer eh..?? hopefully korang sume sihat la yer...ehee..i'm in da happy mood skrg ok..sebabnya skrg duk bersenang lenang kat umah..selepas berjaya menghabiskan final exam walaupun last paper tu terasa macam hape jer aku jwb kan..memang betul2 guna teori MB jer..hukhuk...MB tu ape..?? meh sini nak bgtau..teori MB aka teori main belasah jer ciptaan cik hana hideaki sorang nie okeh..muahaha...hopefully bley diterima akal and applicable for all those questions la..ngee..~~

enjoy duk kat umah..?? of kos la..udah windu bangat dengan my bed plus my rosey bantal busuk..hahahaha... dapat jumpa family sume mestilah besh kan..xdela serabut otak nie macam duk kat ostel tuh..muahaha...nak kuar jalan2 ngn kawan2 lagi..tapi nak kuar ngn sape yer..?? isk3... oh yeah, on da way balik Ganu hari tu, sempat la aku singgah Minerva Bookstore jap..well, dapatlah borong novel baru 3 biji..hehe...dan semuanya telah selamat dikhatamkan dengan jayanya..wait for my review of all those novels ok..:D

tak lupa gak menonton siaran bola sepak okie..semalam sempat la tengok game antara Ganu ngn Felda United.. congrats to Ganu team sebab tambah 3 mata lagi..overall permainan tu aku rasa quite ok la..nak kata game tu menarik sangat, rasanya biasa ajer..control ball masih perlu diperbaiki aku rasa..pastu dorang nie aku patut bermain dgn lebih open sbb aku tengok dorang banyak bertumpu kat tengah2 padang..huhu..why not, guna taktik menyerang dari sebelah kiri dan kanan kan..?? hopefully, next time, dorang bley improve la..sebab peluang dah banyak terhidang tapi gagal dimanfaatkan sepenuhnya..anyway, gol yg menarik dari player Ganu tu..Hadi if i;m not mistaken his name..huhu......best of luck for da next games..:)

can't wait for Semifinal FA Cup between United and City tonite...come on United..u can do it guys..!! all da best lads..!!

No comments: