Monday, April 4, 2011

48 hours before 1st paper.........

Assalamualaikum n hye all....... 

siang tadi dah setel tuk first paper tapi aku rasa agak hancuss la kan...err, nak kata soalan tuh susah xde la sangat..mungkin sebab aku tak fokus time aku study tu kot..x pun sebab study nak tak nak jer kan..tu pasal xleh nak jawab sangat exam tuh..hukhukhuk...yela kan, sape suh berfoya2 time exam..kan diri sendiri yg susah..bukannya org len..adoyai...ape yg aku buat..??? x study..?? laa..kan dah state kat atas tue..aku study jer cuma x btul2 concentrate jer..ngeee...~~

meh kita rewind balik pe jadi 48 hours before exam tuh..hukhuk...teruk btol la budak nie sorang..adik2 kat rumah jgn ikut perangai akak sorang nie okey..sape yg rugi..??? adik2 jugak yg rugi di kemudian hari okey... moral of da story, rajin2 kan lah diri anda, elakkan sifat foya2 especially waktu exam...peace yo..!! ok, back to da story laa...camni citenya...dua hari sebelum exam tu, ingatkan nak study la kan..yela, subjek nie agak killer kan, dah la 3 jam kredit woo...klu dapat sikit nie, mau drop result aku..hukhuk...tapi kan tetiba dapat mesej dari member..dia cakap dia ade kat kafe bawah..oho..menakjubkan ok..duk menetap kat JB tetibe memunculkan diri kat kafe ameenah..apakah..?/ so, nak confirmation punya pasal, aku pun merajinkan diri turun kat kafe..yeah, memang benar dia xtipu..betul2 ade kat kafe tuh..so, pe lagi duk menyembang la..dah ar lama dah x jumpa.. kebetulan, ade sister nie tukar chanel kat tv tuh..dorang nak tgk ML..so, ape lagi kan..dah alang2 duk melepak nie, memang layan ML tu ar jawabnya..nak tgk JoZan kot..oleh itu, babai la notes ye.. huhu...

well, tu cite 48 hours b4 exam..ni lak cite 24 hours sebelumnya....yg nie lagi berfoya2 aku rasa...yela, bleh lak akak sorang neh duk "study" kat kafe tuh dari kul 8-12 malam tuh..ish3...kalau lah betul2 study xpe gak kan..nie duk "study" benda len..apakah itu..?? iye, kawan2 sekalian..akak sorang nie "study" strategi camne MU bley kasi dua penalti kat West Ham..pastu camne Rooney dengan skillful nya berjaya meledak hatrik plus gol dari Chicharito yg betul2 buat malam aku dari nak nangis tetiba hepi n bersyukur sgt..huhu...thanks ye Rooney n Chicharito..laf u la...:)) ok, kawan2 sume, cite akak nie x abes di situ...sesi "study" itu berterusan dengan menganalisis dan mengkritik suara2 baru peserta2 AF..wow...kalah Adlin klu camnie..hukhuk...tapi pe2 pun majoriti memang best la suara dorang..xdela bosan dengar kan macam sebelum2 nie kan..ngee..~~ abes jer sesi dengan AF tu, kita sambung lak dengan sesi "study" bersama Chelshit..muahaha...walopun aku x minat team nie tapi layan aje la kan...hikhik.. padahal suka aje tgk si lepat, tores, ngn kole tu....hahahaha.....jgn marah haa chelsea fans..peace yo...:D

dengan berakhirnya sesi kritik-mengkritik dan menganalisa sume tu, akak sorang nie pun balik lah ke pangkal jalan....sampai bilik jer haruslah kena study kan..klu xmau nangis di kemudian hari...hukhukhuk..till then, c ya...wish me luck on the next papers okey u all...thanks..:)) 

No comments: