Thursday, November 11, 2010

one more to go!!!

salam n hye all...

hari ni dah abes lagi satu paper..maknanya tinggal satu paper je lagi yang perlu aku fokus.. pagi tadi paper teaching method in moral education.. huhu..amatlah mencabar minda untuk menjawab soalan2 yang dikemukakan..bukannya apa sebab tak cukup tido n tersangatlah mengantuk tadi masa nak jawab exam..ade ke patut..hukhuk...yela, gara2 dua malam aku tido after subuh, malam tadi aku xleh nak lelapkan mata ok..n for your information, dua malam aku tido lepas subuh bukan sebab aku stay up untuk study ye..tapi sebab membuat perkara2 yang merapu..online ntah ape2 sambil chit chatting ngan member2...ish3..klu study kan bagus, dapat gak manfaatnya..huhu...

paper sebelum tadi adalah civic and citizenship..yang ni memang hancur la..tapi xde la seteruk paper statistik hari tu...untuk paper ni, lecturer ada bagi tips tapi kan..alih2 time exam soalan yang keluar agak berlainan...agak frust sebenarnya..ni la antara sebab aku tersangatlah malas nak study..dah syok2 n terlebey rajin aku study nie, hasilnya bukan seperti yang diharapkan..
eceh2..nak salahkan dia study terlebey rajin lak..macam lah dia study betul2..ish2..sudah2 lah nfs oii....merapu x abes2...len kali tu study awal2 n buat persediaan tu biar kena pada tempat n masa okke...barulah betul..!!!

next paper is substance abuse..jangan aku yang ter'abuse' sudeh ler...sbb byk sgt pekena ubat bius...muahahaha...pe2 hal x sabar nak abeskan paper nie..lepas tu chow chin chow kampus tersayang..mau kembali ke kampung halaman yg terchenta lak..mau melepak2, sembang2 ngn member2 sambil makan2 mi sup feveret..uii..,beshnya..x sabar dah nie...tunggu ye kwn2..nanti saya sampai...hikhikhik...

till then, see ya..muax3..!!!

No comments: