Monday, November 15, 2010

life after final..heaven jer..

salam n hye all..

sihat ke semua? aku sihat macam biasa le..malah bertambah sihat bermula tengahari tadi sbb da abes final exam da..heaven je rasa..hehe..<>

ni nak story sikit pasal exam tadi..huhu..yela kan after berlumus-tungkus nak gak melepaskan perasaan di sini..yeye je..hehe..kalau nak tau la kan..punya payah exam tadi..bukannya ape soalan punya la banyak..siap ada section A & B lagi..korang bayangkan la eh..masa yg diberi 2 jam setengah..section A ada 10 soalan n setiap 10 soalan tu ade anak2 dia lagi antara 4 hingga 5 anak.. tak ke banyak tu..lepas tu section B lak ade klu tak silap aku 8 soalan kot (x ingat la pulak)..yg ni kena pilih 3 soalan...esei ye sedara sedari sekelian n setiap satunya adalah 20 markah..memang teramatlah banyaknya markah as well as soalan yg aku n kawan2 nak kena jawab..mencabar sekali rasanya..at last, rasanya ade gak soalan kat section A aku xjawab sbb x cukup masa...err, xtau jwpn pun iye gak kot..huhuhu....

abes cite pasal exam, x sabar rasanya nak balik umah malam nanti..rindu dah ni ngn family sume..hehe...oh yea, td petang sempat la aku duk online kan..duk syok2 layan e-novel n mendownload cite korea..tetiba terbuka lak satu blog nie..aku rasa tertarik dgn cara dia menulis.. brother ni perkenalkan diri dia as mr.k..kalau rasa nak berkenalan dgn ayat2 canggih manggih yg x hengat dari dia, sila la klik nama dia tu ye...

memang menarik melihat gaya mr.k ni mengulas, review, merepek2, melawak2 dalam blog dia.. bila baca blog dia macam2 perasaan ada..cara dia menulis nie kadang2 poyo je tapi brilliant..sinis tapi amat bermakna..lawak tapi ada pengajaran di situ ok..so, pada yg berminat boleh la jenguk blog yg macam2 ayat cinta tersedia di situ..muahahhaha...nice writing bro..keep it up..!! i'm one of your silent reader ok..:)

enjoy reading everyone..nitey nite..!!



No comments: