Thursday, February 11, 2010

BEDSA's Sports Carnival


hye all..we meet again..have a nice day yea..hehe..
last sunday, aku join sports carnival once again..kali ni kuliyah aku yg buat antara rumah sukan..
aku umah biru...kaler tuk baju yg aku dpt tersangat la lawa..i likee..huahuahuahua...last year, aku umah merah n dpt juara keseluruhan..kali ni..??? jeng jeng jeng.....


tp x syok sangat la sports carnival kali ni sbb aku terpisah dr geng2 aku..sumenya umah len2.. klu last year pnya sports carnival, aku n geng yg len dapat umah yg sama..tu yg syok terlebey smpai bley jd champions...huhuhuhu..kali ni aku umah biru, xde geng yg rapat sgt tp aku ok jer..dpt knl ngn member2 baru kn..sukaa...:D oh yea, hari tu pnya USC aku main hoki & bola baling..,kali ni aku lepas gian main futsal lak..hehe...yelah nk main futsal time USC hari tu x dapat sbb dorang x adakan game futsal..huhu..so, kali ni mmg baek pnya plan ar..walaupun x knl sgt geng2 1 team, tp still bley beat team len..learn sthg new lorr...


ni ade cite lawak sbnrnya b4 start games..hahaha..ade ker patut nk main futsal ler sgt2 tp mainnya x reti...ish3..haru tul la budak2 ni..last2, mintak ref tu terangkan dulu rules n cara nk main..mmg lawak giler ar...bdk2 laki yg tgk sume gelak kot...tp lps 1st game tu, dh ok ar..dh bley adapt dh..muahahahaha...sbnrnya saje je nk manja2 ngn ref tu..lalalala...;)) at last, alhamdulillah la, walaupun x de la terer sgt main tu, bley jer dpt 1st runner up...hepi la gak kan..tanx to all my frens for ur support..luv u all la..really enjoy d moments lorr..:))



p/s: kali ni dpt 2nd place keseluruhan..green house monopoly thn ni..beza pn 2 mata jer kt blkg..
its ok..try harder next time guys..!!

No comments: