Friday, October 7, 2011

what a boring day...

hye all...

sememangnya dah lama tak menghapdate my blog..quite missing it...hehe..well, no hot news to tell n story..so, better silence la kan...;)

ingatkan dis week nak balik ganu tapi terasa macam malas pulak..penghabisannya aku duk sorang2 kat hostel..huhu..xpela nak wat camne kan...luckily dis week students x balik, jadi xdela sunyi sangat...dat's another reason why i did not back home..klu aku balik dis week, xkn la next week pun aku nak balik lagi kan..? memang tak ar jawabnya..huhu...

ingatkan nak update story pasal lawatan ke kuantan baru-baru nie tapi xde mood la pulak..next time jer la update dat story walopun dah basi..ada aku kesah..? ni blog aku so lebih kurang my diary la kan..hehe..till then see ya...oh yea, siang tadi sempat jumpa Aidid Marcello sempena Soccer Kids kat kelantan..walopun x sempat snap gambar tapi dapat tgk live tu kira ok ler..hahaha.....


No comments: